Iskalni marketing je najbolj učinkovito orodje direktnega marketinga. Omogoča posredovanje informacij potencialni ciljni publiki, ob vpisu ključnih besed v iskalnike. Predvsem v zadnjih letih je postal vse bolj razširjen tudi v Sloveniji. Glavni cilj iskalnega marketinga je izboljšati položaj spletnega mesta med rezultati v iskalnikih.
  • Gre za trženje s pomočjo spletnih iskalnikov  / Search Engine Optimization (SEM).
  • Glavni metodi iskalnega marketinga sta optimizacija spletnih strani (SEO) in oglaševanje na klik (PPC).

Zakaj je nujen?

  • Uporabniki aktivno iščejo izdelke in storitve preko spleta
  • Za podjetja je nujna prisotnost na spletu
  • Pomembno je, da vas hitro najdejo
  • Potrebno je stalno prilagajanje razmeram na trgu
  • Vsako podjetje si želi ‘na vrh’
  • Zaradi konkurence je vse težje doseči visoko pozicijo 

Pomembno:

  • Zagotoviti morate prednosti svojih storitev oz. izdelkov
  • Pristop je potrebno usmeriti h kupcu
  • Največ obiskov imajo podjetja, vidna na prvi strani
  • Večina uporabnikov klikne na prve 3 zadetke
  • Na prvi strani je vidnih 10 zadetkov najbolje optimizirane spletne strani
  • Druge strani obišče le majhen odstotek uporabnikov

Trije glavni elementi

  • Optimizacija spletne strani (SEO)
  • Vpis v iskalnike in imenike
  • Oglaševanje na spletnih iskalnikih

© 2016 Info-net d.o.o. | Izdelava spletnih strani, grafično oblikovanje, CRM sistemi, virtualni katalogi. Splošni pogoji poslovanja