Namen logotipa je lažja prepoznavnost blagovne znamke, podjetja oz. produkta. Ker ima komunikativno in reklamno vrednost, je pomembno, da je izdelan unikatno in domiselno, da doseže svoj cilj - večjo prepoznavnost v svetu konkurence. Slogan je besedna zveza oz. poved, ki skupaj z logotipom pripomore k prepoznavnosti podjetja. Nekateri slogani so namreč odigrali pomembno vlogo pri poslovanju podjetjih in s tem pripomogli k njihovi prepoznavnosti.

Poslovna vizitka in poslovna publikacija predstavlja osebno izkaznico vašega podjetja. Je vaše glavno marketinško orodje, saj ga vedno in povsod izročite potencialnemu kupcu ali poslovnemu partnerju. Zato mora biti unikatna in domiselno izdelana, da postane prepoznavna in drugačna. Le tako jo bodo vaši partnerji z lahkoto našli in si jo zapomnili.

Celostna grafična podoba podjetja (CGP) ustvari prvi vtis pri uporabnikih, od tega pa je v veliki meri odvisen uspeh podjetja. Gre za osebno identiteto podjetja, s katero se podjetje predstavlja, promovira in po čemer si ga ljudje najbolj zapomnijo. Zajema izdelavo logotipa, izbiro tipografije in določitev barvne lestvice.

Blagóvna známka (angleško trade mark, trademark ali trade-mark) je pravica industrijske lastnine, s katero se zavaruje kakršenkoli znak ali kombinacija znakov (objekt varstva), ki jih je mogoče grafično prikazati in ki v gospodarskem prometu omogočajo razlikovanje blaga oziroma storitev enega podjetja od blaga ali storitev drugega podjetja.

Želite biti opazni? Želite biti drugačni?

Z e-novicami lahko seznanjate kupce o prodajnih akcijah, novostih v vaši ponudbi in ostalih aktivnostih v vašem podjetju.

© 2016 Info-net d.o.o. | Izdelava spletnih strani, grafično oblikovanje, CRM sistemi, virtualni katalogi. Splošni pogoji poslovanja